بيش از 3 هزار نفر ساعت آموزش در گاز گيلان برگزار شد

با هدف بهبود سطح بهره وري در سازمان و به تبع آن افزايش سطح رضايتمندي مشتركين و مصرف كنندگان گاز طبيعي در استان، در فروردين و ارديبهشت 1400، بيش از 3 هزار نفر ساعت آموزش حين خدمت در گاز گيلان برگزار شده است.


به گزارش روابط عمومي گاز گيلان، روز چهارشنبه 5 خرداد حسين اكبر مديرعامل شركت گاز استان گيلان درخصوص روند دانش افزايي كاركنان شركت اظهار داشت: در دو ماه ابتدايي سال جاري بيش از 3 هزار نفر ساعت دوره آموزشي در اين شركت برگزار شده است.


وي با بيان اينكه 196 نفر از كاركنان فني و عملياتي در اين دوره هاي آموزشي شركت كرده اند، گفت: عليرغم وجود محدوديت هاي كرونايي، پرسنل شركت بر اساس برنامه ريزي هاي بعمل آمده از طريق آنلاین در کلاس ها شرکت می کنند.


حسین اکبر دوره های کار تیمی، بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث، تکنیک های برنامه ریزی، انواع تصحیح کننده های اندازه گیری گاز و استانداردهای مهندسی مکانیک را از مهم ترین برنامه های برگزار شده در فروردین و اردیبهشت سال جاری عنوان کرد.


مديرعامل شركت گاز استان گيلان در پایان با اشاره به اهمیت آموزش و دانش افزایی کارکنان درجهت بهبود کیفیت خدمات رسانی به ذینفعان سازمان گفت: با برنامه ریزی های بعمل آمده و فراهم بودن زیرساخت های لازم، دوره های آموزشی پرسنل به صورت مستمر در حال انجام است.

۱۰خرداد ۱۴۰۰ 1376