مدیرعامل گاز گیلان بمناسبت روز ملی روابط عمومی: روابط عمومی پل ارتباطی میان سازمان و مردم و انعکاس دهنده اقدامات ارزنده سازمان است

مدیرعامل گاز گیلان در دیدار با مدیر و کارمندان روابط عمومی این شرکت بمناسبت روز ملی روابط عمومی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان سازمان و مردم و انعکاس دهنده اقدامات ارزنده سازمان است، گفت: انعکاس خدمات ارزنده سازمان توسط روابط عمومی موجب رضایت مردم و مسئولین از عملکرد گاز گیلان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مسعود برادران نصیری مدیر عامل شرکت گاز گیلان به مناسبت گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با رئیس و کارمندان واحد روابط عمومی این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر عامل شرکت گاز گیلان در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های مدیر و کارمندان واحد روابط عمومی اظهار کرد: سازمان به وسیله روابط عمومی شناخته می شود و عملکرد آن سازمان به وسیله روابط عمومی انعکاس داده می شود.

برادران نصیری با اشاره به اینکه در سال گذشته عملکرد سازمان به بهترین وجه به بیرون از سازمان انعکاس داده شد و عملکرد روابط عمومی این شرکت بسیار خوش درخشید، گفت: برهمین اساس رضایت سازمان های بالادستی نظیر استانداری و شرکت ملی گاز نشان از عملکرد مطلوب روابط عمومی است و این مهم مرهون تلاش های یکایک کارکنان این واحد است که توانستند در کسب این نتیجه اثرگذار باشند.

 

مدیرعامل شرکت گاز گیلان در ادامه افزود: یکی از واحدهای موثر در سازمان روابط عمومی است چراکه همه واحدهای بهره برداری عملیاتی، فنی و مهندسی واحدهای  انجام دهنده کار می باشند اما صرفاً روابط عمومی انعکاس عملکرد و نشان دادن زحمات سایرین را بر دوش می کشد.

 

برادران نصیری در پایان ضمن قدردانی از رئیس و مجموعه کارمندان روابط عمومی و اهدای لوح تقدیر، بر ضرورت حفظ ظرفیت توانمند و پویایی کما فی السابق این واحد تاکید کرد و برنامه ریزی بلند مدت و داشتن استراتژی را لازمه پیشرفت در کارها دانست.

 

 وی در ادامه با اشاره به ضرورت ترویج جاری سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز در جامعه ، اذعان کرد: انتظار داریم برای 3 ماهه دوم به ویژه فصل سرد سال برنامه ریزی و تمهیدات لازم در حوزه روابط عمومی اندیشیده شود و تداوم برقراری ارتباط موثر با جامعه و انعکاس خدمات و عملکرد سازمان کما فی السابق صورت پذیرد.

 

۳۰اردیبهشت ۱۴۰۴ 68