پیام مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به مناسبت گرامیداشت 29 اسفند ماه

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان به مناسبت گرامیداشت 29 اسفند ماه "روزملی شدن صنعت نفت" پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان؛ پیام مسعود برادران نصیری، مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان به مناسبت گرامیداشت 29 اسفند ماه "روزملی شدن صنعت نفت" به شرح زیر است:

۲۸ اسفند ۱۴۰۴ 168