فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) طی پیامی از جانفشانی، زحمات و تلاشهای کارکنان خدوم و جهادی وزارت نفت و شرکتهای تابعه درجهت پایداری تامین سوخت و گاز در جنگ رمضان تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان به نقل از شرکت ملی گاز ایران؛ سردار سرلشگر پاسدار علی عبدالهی در این پیام ضمن قدردانی نیروهای مسلح از وزیر، مدیران و کارکنان دلیر،جهادی و دلسوز صنعت نفت، اظهار کرد: همانطور که رزمندگان اسلام در موج انتقام از زیرساختهای کشور پاسخ کوبندهای به دشمنان دادند در ادامه نیز آماده جانفشانی خواهند بود.
وی در ادامه ضمن آرزوی سربلندی و عظمت ملت ایران و شکست آمریکا و به زانو در آمدن رژیم صهیونیستی، بیان کرد: قطعا با روحیه و تعصب دینی و انقلابی که از دست اندرکاران آن وزارتخانه سراغ داریم در هر شرایطی با تلاش مضاعف و شبانه روزی نسبت به تداوم کارکرد و خدمترسانی حوزه انرژی اقدام میکنند.