حضور میدانی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بررسی پیشرفت اقدامات بازسازی تأسیسات آسیب‌دیده در پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ضمن بازدید میدانی از پالایشگاه‌های گاز مجتمع پارس جنوبی، از حضور حماسی همکاران شرکت ملی گاز ایران به‌ویژه کارکنان این مجتمع در روزهای جنگ تحمیلی سوم به منظور حفظ پایداری جریان گاز کشور تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی در این بازدید، پیشرفت اقدامات انجام‌شده و روند بازسازی تأسیسات آسیب‌دیده را از نزدیک مشاهده و بررسی کرد.

 

وی در این سفر، از پالایشگاه‌‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید و پیشرفت برنامه‌های بازسازی این پالایشگاه‌ها را بررسی کرد.

 

گفتنی است، پالایشگاه‌های سوم، چهارم، پنجم و ششم مجتمع گاز پارس جنوبی طی حمله ددمنشانه دشمن متجاوزکار در تاریخ ۲۷ اسفندماه سال گذشته مورد آسیب قرار گرفت.

 

۲۹ فروردین ۱۴۰۵ 57